Dostawa w ciągu 2 dni
Płatność za pobraniem
Polski magazyn

Zwroty i wymiany

Prawo do odstąpienia od umowy

W ciągu 14 dni od otrzymania produktu możesz odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Jeśli nie jesteś zadowolony z produktu, możesz poprosić o zwrot pieniędzy lub wymianę na nowy przedmiot, w którym to przypadku musisz zwrócić zakupione produkty. Zwroty i wymiany nie są możliwe, jeśli przegapisz ustawowy termin, który rozpoczyna się od dnia, w którym Ty lub wyznaczona przez Ciebie osoba trzecia (inna niż przewoźnik) odbierze towar.

Artykuł, który chcą Państwo zwrócić lub wymienić, nie może być uszkodzony. Należy również dołączyć oryginalne i nienaruszone opakowanie oraz wszystkie akcesoria. W przypadku uszkodzenia lub nadmiernego zużycia produktu lub oryginalnego opakowania, sklep zastrzega sobie prawo do zwrotu obniżonej kwoty. Od momentu odstąpienia od umowy nie można już używać towaru.

Jeżeli stwierdzimy, że klient przed złożeniem oświadczenia o odstąpieniu od umowy zapoznał się z produktem i przetestował go w zakresie niezbędnym do ustalenia jego rzeczywistego stanu, żądanie klienta zostanie spełnione; w przeciwnym razie żądanie nie zostanie spełnione lub zostanie spełnione częściowo.

W ciągu 14 dni od otrzymania produktu powiadom nas o odstąpieniu od umowy, wypełniając formularz reklamacyjny dostępny tutaj.

Po pomyślnym przesłaniu formularza reklamacyjnego otrzymasz e-mailem kod reklamacji, który musisz napisać na paczce, którą do nas wyślesz wraz z Twoimi danymi (imię, nazwisko i adres).

Radzimy wysłać paczkę listem poleconym za potwierdzeniem odbioru. Pamiętaj, aby zachować pokwitowanie, aby móc rozwiązać problem nawet w przypadku zagubienia przesyłki. Nadawca pokrywa koszt zwrotu; nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

Po otrzymaniu i rozpatrzeniu reklamacji przez dział reklamacji natychmiast wyślemy Ci nowy produkt lub zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 14 dni. Jeśli wybrałeś płatność za pobraniem, zwrot zostanie dokonany przelewem bankowym, dlatego NextLevel, d.o.o. potrzebuje danych konta bankowego klienta. Jeśli zapłaciłeś za zamówienie kartą kredytową, za pomocą serwisu PayPal lub przelewem bankowym, zwrot zostanie dokonany na metodę płatności użytą podczas dokonywania zakupu. Zwrócimy Ci pełny koszt zakupu, w tym koszty wysyłki (z wyłączeniem wszelkich dodatkowych kosztów wynikających z wyboru metody dostawy innej niż najtańsza, którą oferujemy dla standardowej dostawy).

Uwaga:

Przed wysłaniem paczki sprawdź, czy faktycznie zakupiłeś produkt w naszym sklepie internetowym i czy produkt może zostać zwrócony (patrz wyjątki od polityki zwrotów i okresy zwrotów poniżej). Jeśli wyślesz nam produkt, który nie został zakupiony w naszym sklepie internetowym lub produkt, który podlega wyjątkom od polityki zwrotów lub w przypadku którego nie dotrzymałeś terminu anulowania umowy i zwrotu, nie możemy ponosić odpowiedzialności za Twoje błędy. Zwrócimy Ci taki produkt tylko po uiszczeniu opłaty manipulacyjnej w wysokości 50 zł przeliczonej na złotówki za nieuzasadnione roszczenie lub go zniszczymy.

Wyjątki od polityki zwrotów:

Aby powiadomić nas o anulowaniu umowy, możesz też skorzystać z formularza odstąpienia od umowy UE, który jest dostępny pod poniższym linkiem. Wydrukuj, wypełnij i podpisz formularz, a następnie wyślij go na nasz adres wraz z produktem. Pamiętaj, aby do formularza dołączyć oświadczenie, które wyraźnie stwierdza, że chcesz anulować umowę. Należy pamiętać, że korzystanie z tego formularza jest opcjonalne.

 

Reklamacje

Reklamacja dostawy

Jeśli produkt został uszkodzony podczas dostawy lub jest niezgodny z zamówieniem (brak produktu lub części produktu, niewłaściwy produkt), należy powiadomić nas jak najszybciej i nie później niż w ciągu 48 godzin od otrzymania produktu, wypełniając formularz reklamacyjny dostępny tutaj.

Prosimy o przesłanie nam zdjęć paczki (wraz z etykietą paczki), które wyraźnie pokazują uszkodzenie lub wadę.

Reklamacja produktu

Jeśli otrzymany produkt nie działa prawidłowo, należy najpierw sprawdzić, czy instrukcja użytkowania nie zawiera opisu rozwiązania problemu.

Jeśli nie możesz rozwiązać błędu za pomocą instrukcji, powiadom nas o tym, wypełniając formularz roszczenia dostępny tutaj.

Prosimy o dostarczenie nam zdjęć lub filmów z produktów, które wyraźnie pokazują wadę lub nieprawidłowe działanie produktu.

Jeśli nie możesz udowodnić, że produkt jest wadliwy lub nie działa za pomocą filmu, musisz wysłać produkt na nasz adres, aby nasz dział reklamacji mógł go sprawdzić. Nadawca pokrywa koszty zwrotu takiej przesyłki; nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

Spory

Jeśli chcesz złożyć skargę dotyczącą naszego produktu lub usługi i nie zgadzasz się z rozwiązaniem lub jeśli nie możemy osiągnąć rozwiązania polubownie, możesz złożyć skargę do organu rozstrzygającego spory za pośrednictwem Europejskiej Platformy Rozstrzygania Sporów  http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

Gwarancja

Wszystkie produkty elektryczne są objęte 2-letnią gwarancją (lub 3-letnią, jeśli dokupiono dodatkowy rok gwarancji). W przypadku awarii części elektrycznej urządzenia, wymienimy ją bezpłatnie.

Wszystkie produkty z naszego sklepu posiadają 2-letnią gwarancję. Gwarancja dotyczy wyłącznie wad ukrytych, które nie powstały z winy kupującego, a nie dotyczy drobnych wad kosmetycznych, np. rys na opakowaniu produktu, które nie wpływają na funkcjonalność produktu.

Nie można zgłosić roszczenia z tytułu gwarancji w przypadku:

Jeśli chcesz ubiegać się o gwarancję, powiadom nas o tym, wypełniając formularz reklamacyjny dostępny tutaj. Prosimy o dostarczenie nam zdjęć lub filmów z produktów, które wyraźnie pokazują wadę lub nieprawidłowe działanie produktu. Proszę opisać, na czym polega usterka lub co nie działa.

Jeśli nie możesz udowodnić, że produkt jest wadliwy lub nie działa za pomocą filmu, musisz wysłać produkt na nasz adres, aby nasz dział reklamacji mógł go sprawdzić. Nadawca pokrywa koszty zwrotu takiej przesyłki; nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

Dostawa w ciągu 2 dni
Płatność za pobraniem
Polski magazyn