Dostawca umożliwia klientom dokonywanie płatności za produkty i usługi przy pomocy następujących metod:
Mogą Państwo dokonać wyboru metody płatności w ostatnim kroku lub na stronie koszyka, na której wprowadza się wszystkie informacje niezbędne do sfinalizowania zakupu. Po dokonaniu zakupu otrzymają Państwo potwierdzenie zamówienia na swój adres e-mail; potwierdzenie będzie również przechowywane na serwerze Dostawcy. Po sfinalizowaniu zakupu klient i Dostawca mają w dowolnej chwili dostęp do potwierdzenia zamówienia.
Niezależnie od wybranej metody płatności, dostawa realizowana jest przez spółkę General Logistics Systems Poland Sp. z o.o. (zwaną dalej „GLS”). Wszystkie informacje o usłudze dostawy zostaną podane w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia. GLS zazwyczaj dostarcza przesyłki rano. Dostarczenie towaru jest możliwe na adres domowy (adres dostawy podany przez Państwa na stronie koszyka) lub, jeśli nie mogą Państwo odebrać przesyłki w chwili jej dostarczenia, do punktów Szybkiej Paczki. Jeśli wybiorą Państwo płatność za pobraniem, zostanie pobrana od Ciebie opłata w wysokości 9 zł; w przypadku wyboru innej metody płatności powyższa opłata nie zostanie naliczona. Jeśli towar jest na stanie, czas dostawy wynosi od 2 do 5 dni. O dokładnym terminie dostawy klient zostanie powiadomiony w wiadomości e-mail. Jeśli towaru nie ma na stanie, klient zostanie poinformowany o zmianie warunków dostawy w ciągu jednego (1) dnia. Do dostarczanego towaru dołączany jest również dowód dostawy; klient otrzymuje fakturę oraz link do instrukcji obsługi pocztą elektroniczną. Należy zachować fakturę, ponieważ może ona stanowić podstawę rozpatrzenia ewentualnych roszczeń z tytułu gwarancji.
Klient jest świadomy opłat za wysyłkę przed sfinalizowaniem zakupu. W przypadku wyboru standardowej opcji dostawy, opłata za dostawę wynosi 19 zł. W przypadku wyboru ekspresowej opcji dostawy, opłata za dostawę wynosi 25 zł. Jeśli wybiorą Państwo płatność za pobraniem, zostanie pobrana od Ciebie opłata w wysokości 9 zł; w przypadku wyboru innej metody płatności powyższa opłata nie zostanie naliczona.
Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia i uszkodzenia produktów, za które odpowiada firma kurierska. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia przesyłki niezwłocznie po jej dostarczeniu, a w przypadku stwierdzenia jakiegokolwiek uszkodzenia zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym fakcie kuriera i sporządzić przy jego pomocy protokół uszkodzenia przesyłki.